قرار نبود که نقش یزید را ایفا کنم و برای خداحافظی با گروه رفتم و به شخصی که قرار بود این نقش را ایفا کند،تبریک گفتم. بعد از یکساعت گپ و گفت با آقای درویش آن بازیگر حاضر به ادامه کار با آقای درویش نشد و نقش به من پیشنهاد شد.

 

برای خودم امتحان سختی بود اما به نظر می آید از آن سربلند بیرون آمدم. این اولین تجربه کار تاریخی من و در عین حال غنی و بزرگ است و فکر می کنم دیگر کمتر از این نوع تجربه ها نصیبم شود. اینکه آدم ها از کار راضی باشند،برایم اهمیت دارد و من نیز بخش کوچکی از کار باشم ، این نقش ها مطلقا از دل خیال و گفتگو با احمدرضا درویش می آید و اصرار دارم بگویم که هرگز ابن زیاد یا یزید من با ابن زیاد فیلم های دیگر به خصوص فرهاد اصلانی گرامی نباید مقایسه شود چون فرصتی که قالب تلویزیون به نقش می دهد با فرصتی که سینما برای نقش ایجاد می کند،متفاوت است

من چند فیلم در جشنواره امسال دارم و به نظرم مطلقا این فیلم ها سینما هستند و بخش صنعتی سینما هم با آن آمیخته شده است و از فضای آپارتمان دور هستند و در موقعیت های بسیار سختی ساخته شده بودند و این حق طبیعی من است که برای سخت ترین فیلم های جشنواره فرصتی برای تفکر داشته باشم.
وی در ادامه گفتگوی افزود : بعد از 15 سال کار حرفه ای درتئاتر و سینما هنوز از تصویر خودم روی پرده می ترسم و اگر می توانستم ترجیح می دادم آرامتر و در فضایی آرام این فیلم ها ببینم.این فیلم ها محصول 5 سال کار است و به ناخودآگاه درکنار هم اکران شدند و من در فیلم شهاب حسینی و رخشان بنی اعتماد یک سکانس بازی کردم و ریالی پول نگرفتم. فیلم احمدرضا درویش از سال 88 شروع شده و فیلم حاتمی کیا سال گذشته آغاز شد