در این فیلم دو آهنگ برای تیتراژ کار شده بود که همین تیتراژ پایان فیلم بود که حدود 1 دقیقه آن توسط آقای فروتن و حدود 3 دقیقه دیگر آن توسط من خوانده شده بود.

 

من هم دوست داشتم که  تماشاگران موسیقی تیتراژ این فیلم را انتخاب کنند ولی این انتخاب اتفاق نیفتاد و نتیجه کار همین موسیقی است که در پایان فیلم می شنویم.

 

اگر در سینمای ایران صحبت از تیتراژ و موسیقی می شود اولین اسمی که به ذهن می آید، نام مسعود کیمیایی و مرحوم فرهاد مهراد - تیتراژ رضا موتوری - است. این فیلم چهارمین همکاری من بعد از خواندن در فیلم های حکم،رئیس و محاکمه در خیابان با آقای کیمیایی بود. من کلا فیلم های آقای کیمیایی را به خاطر اینکه فیلم های اجتماعی و خیابانی هست دوست دارم و احساس می کنم صدای من و جنس کار من بر روی این نوع فیلم ها خیلی می نشیند.به همین دلیل خیلی این همکاری را دوست دارم.

 

وی همچنین در مورد موسیقی فیلم متروپل ساخته بهزاد عبدی در این فیلم گفت : من موسیقی این فیلم را دوست داشتم و به نظرم به صحنه های فیلم می آمد.

 

رضا یزدانی راجع به فیلم منروپل نیز چنین گفت : بالاخره این فیلم مسعود کیمیایی است که از سینما صحبت می کند و از سینماهایی که وضعیتشان به اینجا رسیده است که آن را تبدیل به باشگاه بیلیارد یا انبار و فروشگاه موتور کرده اند و همچنین سینمادارانی که سینماهایشان در حال بسته شدن است. در واقع اصل موضوع فیلم هم همین است.

 

این خواننده راک کشورمان در مورد همکاری برای ایفای نقش در فیلم های کیمیایی اعلام کرد : به نظر من ایشان باید این را انتخاب کنند. من تا به حال نقش اصلی دو فیلم طهران تهران و بوی گندم بوده ام و برای ایفای نقش دوباره در سینما باید دید که در آینده چه پیش می آید.